دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکید کرد:

میزان رضایت‌مندی مردم و فعالان اقتصادی، یکی از معیارهای ارزیابی مدیران عامل مناطق آزاد

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اولین جلسه شورای معاونین و مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی اظهار داشت: یکی از معیارهای ارزیابی مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد، میزان رضایت‌مندی مردم و فعالان اقتصادی است؛ توجه ما در این دوره به گزارش عملکردهایی است که مبتنی‌بر تحلیل داده‌ها باشد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، رضا مسرور، برنامه‌ریزی ویژه در توانمندسازی نیروی انسانی را یکی از اقدامات مهم در تحقق اهداف و راهبردهای مناطق آزاد برشمرد و تصریح کرد: برای تحقق این مهم، ایجاد مرکز مهارت‌آموزی نیروی های انسانی در دستورکار قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر عملیاتی شدن تبصره‌های بودجه تصریح کرد: باید حساب‌های جاری در مناطق آزاد از ترازهای تجاری اهمیت بیشتری داشته باشد و معاونت اقتصادی دبیرخانه شورایعالی با همکاری سازمان مناطق موظف است از تولید ناخالص داخلی (GDP) گزارش تهیه و ارائه نماید.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان از تامین بخشی از منابع مالی از طریق اوراق بهادار و جهت ساخت و ساز و تکمیل پروژه‌ها از مشارکت فعالان اقتصادی خبر داد و خاطرنشان کرد: بهبود فضای کسب‌‌وکار در مناطق آزاد ازجمله مواردی است که هر بخشی باید جهت تسهیل امور به آن اهتمام ورزد.