در جهت بررسی مشکلات و معضلات شهرک‌های صنعتی اروند انجام شد:

سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به منطقه آزاد اروند

در سفر اصغر مصاحب معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به منطقه آزاد اروند، مشکلات و معضلات شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در بدو ورود این مقام مسئول، نشست بررسی مشکلات و معضلات شهرک های صنعتی آبادان با حضور سیدمحمد مولوی و سیدلفته احمدنژاد نمایندگان محترم مردم آبادان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، سیدعلی موسوی معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند و محمدیان مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خوزستان برگزار شد.

بنا به این گزارش، معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گزارشی از آخرین وضعیت صنعت در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر به معاون وزیر صمت ارائه داد.

موسوی در این نشست، چالش‌ها و مشکلات فراروی بخش صنعت و زیرساخت‌های مورد نیاز در این دو شهرک خصوصا شهرک صنعتی آبادان را به سمع معاون وزیر صمت رساند و خواستار اعتبارات ملی و استانی جهت تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی آبادان همانند آسفالت، جاده و شبکه آب و برق شد.

معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند همچنین خواستار تسهیلات مورد نیاز بخش واحدهای صنعتی منطقه از طریق تبصره‌۱۸ و کمک‌های فنی و اعتباری وزارت صمت و از طریق سازمان مدیریت برنامه‌ریزی شد.

در ادامه این نشست، سیدمحمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و سیدلفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر نیز خواستار رفع نیازهای زیرساختی و مشکلات صنعتگران شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر شدند.

گفتنی است، در این نشست اصغر مصاحب معاون وزارت صمت نیز قول مساعد جهت ارائه کمک‌های ملی، استانی و منطقه‌ای برای تکمیل زیرساخت‌ها و رفع معضلات صنعتگران دادند.

لازم به ذکر است، معاون وزیر صمت در سفر خود به منطقه آزاد اروند، با حضور در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر، ۶واحد صنعتی در این شهرک‌ها را مورد بازدید قرار دادند.