سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

برگزاری دوره مدرسی استندآپ پدل‌برد درجه‌۳ در منطقه آزاد قشم

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری اولین دوره مدرسی استندآپ پدل‌برد درجه‌۳ توسط کمیته ورزش‌های موج‌سواری این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، جلیل حقگویان با بیان این مطلب اظهار کرد: این دوره با حضور رئیس محترم انجمن ورزش‌های موج‌سواری کشور با شرکت بیش از ۳۵نفر از افراد علاقه‌مند و ساکنین جزیره برگزار گردید.

وی ادامه داد: این دوره چهار روزه دارای سرفصل‌های مختلفی ازجمله آشنایی با استند آپ و پدل‌برد، دوره تئوری مدرسی و عملی درجه‌۳ پدل‌برد و همچنین دوره واتر‌سیفتی بود.

سرپرست ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: شرکت‌کنندگان و هنرجویان در این دوره آموزشی ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، پس از فراگیری دروس تئوری مدرسی درجه‌۳ پدل‌برد، موفق به دریافت مدارک کارگاه آشنایی با پدل‌برد شدند.

به گفته حقگویان؛ برگزاری دوره مختلف آموزشی و کارگاه‌های مهیج در حوزه ورزش‌های دریایی و همگانی کردن این ورزش‌ها، سطح سلامت و نشاط در جامعه را افزایش می‌دهد.

گفتنی است، ورزش موج‌سواری از سال‌۱۳۹۵ در کشورمان راه‌اندازی شده و کمیته جزیره قشم نیز با توجه به شرایط مناسب آب هایی این منطقه و وجود کلوپ‌های مختلف ورزش‌های دریایی، از سال۹۶ اقدام به فعال کردن این ورزش مهیج در زیرشاخه‌های گوناگونی چون موج‌سواری و پدل‌برد کرده است.