سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو اعلام کرد:

شتاب گرفتن روند سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: با سیاست‌های اتخاذ شده توسط این سازمان، روند سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو شتاب می‌گیرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، فریدون فدایی‌دولت در نشست با مدیران و کارشناسان این معاونت با بیان اینکه کارگروه رفع موانع تولید منطقه آزاد ماکو فعال‌تر می‌شود، اضافه کرد: کارمندان و مدیران حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصادی سازمان در راستای تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری و تکریم ارباب‌رجوع، تلاش مضاعف کنند.

وی با بیان اینکه شتابدهی توسعه سرمایه‌گذاری منطقه در دستورکار است، اظهار داشت: تمامی ارکان سازمان به‌ویژه معاونت اقتصادی و همکاران حوزه گمرکی به لحاظ تسهیل امور مربوط به فعالیت‌های تولیدی اعم از تسریع در ارسال مواد اولیه وارداتی و امور مربوط به تسویه گمرکی، بیش‌از‌پیش تلاش نمایند.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به فعال‌سازی کارگروه رفع موانع تولید در این سازمان افزود: سازمان منطقه آزاد ماکو در تمامی مراحل فرآیند سرمایه‌گذاری از ابتدا تا زمان بهره‌برداری و به ثمر رساندن طرح‌های سرمایه‌گذاری، در کنار سرمایه‌گذاران است و مشکلی در مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این منطقه پیش نخواهد آمد.

فدایی‌دولت تاکید کرد: از همه کارشناسان و مدیران مربوطه نیز درخواست داریم با سرمایه‌گذاران تعامل و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در پایان، جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی را رسالت خطیر این معاونت برشمرد و خاطرنشان کرد: این مجموعه باید در راستای سیاست‌های مناطق آزاد و اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و از ظرفیت‌های در اختیار خود به‌درستی استفاده نماید.