در بازدید از پروژه‌های عمرانی در رمکان و جی‌جیان جزیره قشم انجام شد:

دستورات ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم جهت تسریع در اتمام ۴پروژه نیمه‌تمام جزیره

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای میدانی از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در سطح شهرها و روستاهای جزیره قشم، از چهار پروژه نیمه‌تمام عمرانی این جزیره در شهر رمکان و روستای جی‌جیان بازدید کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات اجرایی آنها آشنا شد و برای رفع آنها دستورات ویژه‌ای صادر کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی درویش‌پور در این بازدیدها که جمعی از معاونان و مدیران این سازمان وی را همراهی می‌کردند، ضمن گفت‌و‌گو با مجریان این پروژه‌ها، دستوراتی به معاونان و مدیران سازمان درخصوص همکاری و حمایت از آنها از طرف وی صادر شد.

براساس این گزارش، رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم در آغاز این بازدیدها از پروژه خاکریزی محور جی‌جیان به روستای کوشه قشم بازدید کرد و ضمن تاکید ویژه بر ضرورت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح جزیره، دستور ویژه‌ای نیز برای تسریع در انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این سازمان و دهیاری جی‌جیان درخصوص تسریع در اجرا و اتمام این پروژه صادر نمود.

محل احداث کمپ‌پارک جی‌جیان در مجاورت بیمارستان خلیج‌فارس جی‌جیان قشم، دومین محل بازدید مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم بود.

درویش‌پور در این بازدید ضمن اشاره به اینکه کمپ‌پارک‌های مختلفی در سطح جزیره احداث شده است، بر ضرورت تعریف کارکرد ویژه برای هر یک از این کمپ‌پارک‌ها در سطح جزیره تاکید کرد.

وی همچنین در این بازدید دستور ویژه‌ای برای تسریع در ساخت این کمپ‌پارک که در زمینی به مساحت ۲هکتار در مجاورت بیمارستان خلیج‌فارس جی‌جیان قشم ساخته می‌شود، صادر نمود.

این گزارش حاکی است، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به اتفاق جمعی از معاونین و مدیران سازمان، از پروژه ساخت فرهنگسرای چندمنظوره رمکان قشم نیز بازدید کرد.

وی‌ در این بازدید بر نقش بی‌بدیل فرهنگسراها در توسعه فرهنگ مردم جزیره و آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم بر حمایت از دهیاری‌ها در ایجاد این نوع اماکن فرهنگی تاکید ویژه کرد.

درویش‌پور در این بازدید دستور ویژه‌ای هم برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این سازمان و دهیاری رمکان درخصوص تسریع و اتمام ساخت این فرهنگسرای چندمنظوره که با زیربنای ۴۰۰مترمربع در دو طبقه ساخته می‌شود و تاکنون ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، صادر نمود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین ضمن بازدید از پروژه احداث زمین چمن فوتبال شهر رمکان قشم، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی را در سطح شهرها و روستاهای جزیره قشم مورد تاکید قرار داد و خواستار گسترش همکاری‌های این سازمان با دهیاری‌ها برای ساخت اماکن ورزشی در سطح جزیره شد‌‌.

درویش‌پور در این بازدید نیز دستور ویژه‌ای برای انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان و دهیاری رمکان درخصوص تسریع و اتمام این پروژه صادر کرد.

گفتنی است، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را در این بازدیدها جعفر امیرآبادی مدیر حوزه مدیرعامل، محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، مهدی زارعی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، شاهد ملازم سرپرست مدیریت امور شهری و زیربنایی، حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم و دهیاران و برخی از اعضای شورای اسلامی رمکان و جی‌جیان جزیره قشم همراهی می‌کردند.