مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پخش زنده «برنامه شو بندر» اظهار کرد:

جزیره قشم با شعار «میهمان ‌داریم» میزبان ۳۱استان کشور

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نوروز امسال، قشم با شعار «میهمان‌ داریم»، میزبان 31استان کشور می‌شود.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی با حضور در برنامه تلویزیونی «شو بندر» که به‌صورت مستقیم از محل برگزاری سومین جشنواره وحدت اقوام ایرانی در کمپ‌پارک آفتاب۲ قشم درحال برگزاری است؛ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به انتخاب شعار «میهمان ‌داریم» از سوی این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ایرانی‌ها و به‌ویژه مردم جنوب و استان هرمزگان، میهمان‌نوازی است.

وی ادامه داد: شعار نوروز‌۱۴۰۲ ستاد اجرایی خدمات سفر قشم نیز بر اساس این برند خاص، انتخاب شده تا با آمادگی‌هایی که در سراسر جزیره ایجاد شده، نوروزی خاطره‌انگیز برای هموطنان خلق کنیم، به‌گونه‌ای که هرساله قشم، در سبد سفرهای خانوادگی ایرانی‌ها جای گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به حضور ۴میلیون گردشگر در ۱۱ماهه سال جاری، عنوان کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال‌۱۴۰۰، رشد ۶۰درصدی را نشان می‌دهد و بر این اساس، پیش‌بینی ما برای نوروز‌۱۴۰۲، میزبانی از هموطنان بسیاری از اقصی نقاط کشور خواهد بود.

فتح‌الهی همچنین به برگزاری جشنواره‌های مختلفی در اعیاد شعبانیه اشاره کرد و گفت: میزبانی از فعالان گردشگری و صنایع‌دستی ۳۱استان کشور، فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای سراسر کشور است که فرصت آن در قشم مهیا شده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از آبان‌ماه امسال درحال تلاش برای آماده‌سازی هرچه بهتر فضاهای رفاهی، خدماتی و گردشگری با همکاری فعالان گردشگری، دهیاری‌ها و مسئولان و نهادهای مرتبط است تا میزبانی شایسته‌ای از هموطنان به‌عمل آورد و ما آماده پذیرایی از مهمانان عزیز از سراسر کشور هستیم.

گفتنی است، سومین جشنواره وحدت اقوام ایرانی با برنامه‌های متنوع فرهنگی و سنتی، از ۱۱ تا ۲۹اسفندماه‌۱۴۰۱ از ساعت‌۱۷ تا ۲۴ پذیرای گردشگران، مهمانان و ساکنان جزیره در کمپ‌پارک آفتاب۲ شهر قشم است.