در نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح شد:

جزیره قشم؛ میزبان نخستین همایش مدیران خانواده شهدا کشور

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از آمادگی جزیره قشم برای برگزاری همایش مدیران خانواده شهدا خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در دیدار با سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: سازمان منطقه آزاد قشم با همراهی سایر بخش‌ها، موضوعات مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران را به صورت ویژه پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: براساس قوانین، موضوع تبدیل وضعیت نیروهای خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم انجام شده و تنها بخشی از نیروهای شرکتی باقی مانده‌اند که پیگیر حل این موضوع نیز هستیم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همچنین برنامه‌ریزی خوبی برای اشتغال خانواده‌های ایثارگران در مدت زمانی کوتاه صورت گرفته و درحال اجرا است.

همچنین، مشاور رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این جلسه بیان داشت: رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و رفع نیازهای آنها، باید به عنوان وظیفه ویژه سازمان منطقه آزاد قشم مورد توجه قرار گیرد.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های خوبی جهت ارائه خدمات شایسته و امکان سفر برای خانواده‌های شهدا صورت گرفته که برای علمیاتی شدن آن نیاز به همراهی بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف ازجمله سازمان منطقه آزاد قشم است.

وی تاکید کرد: با هدفگذاری صورت گرفته به‌دنبال این هستیم تا یکی از بزرگترین کمپ‌های ایثارگران کشور را با کمک مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم و سایر دستگاه‌های شهرستان و استان و بنیاد شهید کشور در قشم احداث کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پایان با بیان اینکه خانواده ایثار و شهادت پا به سن گذاشته‌اند و میانگین سن جامعه هدف بنیاد شهید افزایش یافته، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات شایسته همراه با حفظ کرامت خانواده‌های شهدا به عنوان خواست اکثریت جامعه باید مورد توجه همه دستگاه‌ها باشد.