مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار کرد:

توسعه ورزش، برنامه مهم توسعه اجتماعی در منطقه آزاد ماکو

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: توسعه ورزش قهرمانی و ورزش‌های همگانی ازجمله راهبردهای مهم سازمان منطقه آزاد ماکو در قالب برنامه‌های توسعه اجتماعی است.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، محمدرضا عبدالرحیمی در آیین اختتامیه مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس‌سینه شمال‌غرب کشور که در ماکو برگزار شد، افزود: ورزش و توسعه آن در ابعاد همگانی و قهرمانی یکی از مولفه‌های توسعه اجتماعی در کشور محسوب می‌شود که آثار آن علاوه‌بر سلامت و نشاط عمومی جامعه و راهکار گذران مفید اوقات فراغت برای آحاد جامعه به ویژه جوانان، در سطح ملی عامل وحدت، انسجام و همبستگی و در سطح بین‌المللی نیز قهرمانی‌های جوانان از عناصر مهم قدرت نرم کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه ورزش یکی از راهبردهای مهم منطقه آزاد ماکو بوده که با همکاری دستگاه‌های دولتی و هیات‌های ورزشی امیدواریم بیش از گذشته در رشته‌های مختلف به‌ویژه رشته‌های مزیت‌دار و پایه منطقه شاهد ارتقاء و موفقیت ورزشکاران باشیم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اظهارکرد: امیدواریم با توسعه ورزش قهرمانی و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف بین‌المللی، شاهد ارتقای تصویر ملی کشور و رسیدن پیام صلح و دوستی ایران اسلامی به دنیا باشیم.

گفتنی است، در این مراسم از استعدادهای ورزش منطقه در اختتامیه مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ و پرس‌سینه باشگاه‌های شمال‌غرب کشور در منطقه آزاد ماکو تجلیل شد.

لازم به ذکر است، در این مسابقه ورزشکاران استان‌های شمال‌غرب کشور شامل زنجان، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در هشت رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، پیشکسوتان، مستریک (رده سنی‌۴۰تا ۴۹)، مستر‌۲ (رده سنی‌۵۰تا ۵۹)، مستر سه (رده سنی‌۶۰تا ۶۹) و مستر چهار (‌۷۰سال به بالا) به مدت سه روز در سالن ورزشی ۲هزار نفری ولی عصر ماکو رقابت پرداختند.