معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

تصویب ۵۰پروژه با اعتبار ۷۳میلیارد ریال در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بیش از 73میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و جاری با هدف ارتقاء خدمات عمومی و گسترش زیرساخت‌ها در آبان‌ماه سال جاری، در شورای برنامه‌ریزی و توسعه این سازمان تصویب شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، عابدین سعادتفر با اعلام این خبر اظهار کرد: بیش از ۷۳میلیارد ریال برای ۵۰پروژه توسعه‌ای، خدماتی و هزینه‌های جاری در آبان‌ماه امسال به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم رسید که بخش عمده آن به طرح‌های عمرانی اختصاص دارد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های عمرانی در حوزه‌های فنی و عمرانی، خدمات شهری و روستایی و منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان با پروژه‌هایی در بخش‌های حمل  نقل و ترانزیت، گردشگری و توسعه ظرفیت محلی و خدمات عمومی (عمران و آبادانی منطقه‌ای)، بالاترین بخش این بودجه را به خود اختصاص داده است.

به گفته معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم، احداث دیوارهای گمرک اسکله لافت، اجرای پیاده‌روسازی و احداث دیوار حاشیه غربی حوضچه صیادی دوحه و اجرای دیوار ۲۴۰متری محوطه بازارچه ماهی فروشی دوحه محوطه‌سازی بلوار هرمز، اجرای عملیات تعمیرات و نگهداری روشنایی بزرگراه خلیج فارس مهم‌ترین مصوبات فنی و عمرانی در آبان‌ماه است.

سعادتفر ‌اضافه کرد: تهیه و نصب المان ورودی برای روستاهای سرریگ، درکو و گامبرون، احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محدوده میدان فرودگاه قشم، محوطه‌سازی و نورپردازی بلوار هرمز قشم و…، بخشی از فعالیت‌های مصوب خدمات شهری و روستایی است.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم ‌به خرید خدمات در مدیریت‌های روابط عمومی و امور بین‌الملل و فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم در بخش خدماتی اشاره کرد و گفت: همچنین اقدامات این سازمان در راستای تامین بخشی از مصارف عمومی ساکنان و ارائه خدمات تخصصی و کارشناسی و هزینه‌های جاری مصوب گردیده است.