مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت:

بهره‌برداری از ورزشگاه اختصاصی ورزش‌های ساحلی در جزیره کیش

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ورزشگاه اختصاصی ورزش‌های ساحلی براساس استانداردهای بین المللی و جهانی در آینده نزدیک در این منطقه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین مظفری با بیان این که این ورزشگاه ساحلی کیش براساس آخرین استانداردهای جهانی و بین‌المللی می‌تواند به عنوان پایگاه مهم ورزش‌های ساحلی در سطح کشور و منطقه مطرح شود، اظهار داشت: جزیره کیش از ظرفیت‌ها، زیرساخت‌ها، امکانات و شرایط اقلیمی مناسبی جهت توسعه ورزش‌های ساحلی برخوردار است و این مهم در دستورکار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

وی افزود: با تحقق یافتن این مهم، جزیره کیش میزبان برگزاری مسابقات سطح اول کشور، اردوی تیم‌های ملی در رشته‌های ساحلی و همچنین مسابقات بین‌المللی خواهد شد.

مظفری خاطرنشان کرد: با هدف حمایت، پرورش و معرفی استعدادهای فوق‌العاده جوانان و نوجوانان این منطقه و جنوب کشور و همچنین مناطق همجوار کیش در سطح تیم‌های ملی، این مجموعه ورزشی در منطقه سفین جزیره کیش احداث خواهد شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان تاکید کرد: علی‌رغم همه فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که تاکنون صورت گرفته، بسیاری از ظرفیت‌های جزیره کیش در حوزه‌های مختلف مغفول مانده است؛ امیدواریم این اقدام به توسعه و گسترش ورزش در منطقه کمک کند و بتواند در سطح ملی نیز تاثیرگذار باشد.