درراستای ارتقای دانش سرمایه‌های انسانی سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت:

برگزاری نخستین دوره آشنایی با صنعت تکثیر و پرورش میگو

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین دوره آشنایی با صنعت تکثیر و پرورش میگو برای کارکنان با هدف ارتقای دانش سرمایه‌های انسانی این سازمان و به منظور همکاری بهتر با سرمایه‌گذاران حوزه صنایع شیلاتی جزیره خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حمیدرضا صادقی با اعلام این خبر عنوان داشت: با توجه به ظرفیت بالای پرورش میگو در جزیره قشم و سرمایه‌گذاری های انجام شده در این حوزه، نیاز است تا دانش فنی مدیران و کارشناسان در این زمینه به منظور همکاری بهتر با سرمایه‌گذران ارتقا یابد.

وی افزود: آشنایی بیشتر مدیران و کارشناسان در ارتباط با این صنعت از شیوه درخواست مجوز تا واگذاری زمین و چگونگی گردش انجام کار، می‌تواند تسریع‌بخش روند انجام امور و درخواست‌های سرمایه‌گذاران در این حوزه باشد.

به گفته صادقی، گردش کار در حوزه پرورش میگو از درخواست مجوز تا راه‌اندازی مزرعه، پروسه نسبتا طولانی دارد که به واحدهای مختلفی در سازمان منطقه آزاد قشم مربوط می‌شود.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و تسریع در  فرآیندهای سرمایه‌گذاری در این منطقه براساس سیاست‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حضور نماینده‌ای از تمامی واحدها در این دوره و آشنا شدن با کلیات صنعت تکثیر و پرورش میگو، باعث می‌شود تا پروسه مشاوره و سرمایه‌گذاری حوزه شیلاتی در جزیره با آگاهی و سرعت بیشتری محقق شود.