معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کرد:

ایجاد ۴۲۰نفر اشتغال در منطقه آزاد اروند تا پایان سال۹۹

معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با بهره‌برداری از ۱۶واحد تولیدی دیگر تا پایان سال جاری، زمینه اشتغال برای ۴۲۰نفر در آبادان و خرمشهر فراهم می‌شود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدعلی موسوی امروز ضمن اشاره به اینکه با حضور اصغر مصاحب معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکلات و معضلات شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تا پایان سال ۱۶واحد دیگر که عمده آنها راکد بودند، به بهره‌برداری می‌رسند.

به گفته وی، با راه‌اندازی این واحدها، زمینه ایجاد اشتغال برای ۴۲۰نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

موسوی تعداد واحدهای صنعتی فعال در منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) را در حال حاضر ۱۹۰واحد خواند و افزود: امید می‌رود با وارد مدار شدن ۱۶واحد صنعتی راکد دیگر به چرخه تولید، شمار واحدهای صنعتی فعال به بیش از ۲۰۰واحد برسد.

وی اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند حمایت‌های حقوقی و معنوی از واحدهای تولیدی در منطقه دارد که یکی از حمایت‌ها اعطای تسهیلات از محل کمک‌های فنی و اعتباری استان خوزستان، تبصره‌‍۱۸، کمک‌های وزارت صمت و همچنین کمک‌های سازمان منطقه آزاد اروند است.

معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در پایان بیان داشت: امیدواریم با حمایت‌های حقوقی، مادی و معنوی که انجام می‌شود، واحدهای صنعتی فعال در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند که شامل شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر می‌باشد، به ۲۰۰واحد برسد.