با حضور مشاور رئیس‌جمهور صورت پذیرفت:

انتصاب مدیر اجرایی منطقه آزاد بانه-‌مریوان

با حضور سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی، «مدیر اجرایی منطقه آزاد بانه-‌مریوان» معرفی شد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، در این مراسم که صبح امروز یکشنبه (۸اسفندماه) در جلسه شورای اداری استان کردستان و با حضور استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان و برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی در حکمی «حمیدرضا بیتا» را به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد بانه-‌مریوان منصوب کرد.

ازجمله سوابق کاری «حمیدرضا بیتا» می‌توان به مدیریت احداث ابرپروژه‌های ریلی، قطار شهری، سدسازی، انتقال آب و مدیر و مشاور احداث بزرگترین مجتمع تولید کنستانتره مس خاورمیانه اشاره کرد.

گفتنی است، سعید محمدمشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی صبح امروز یکشنبه (۸اسفندماه) به منظور آغاز عملیات اجرایی منطقه آزاد جدید بانه-‌مریوان به استان کردستان سفر کرد.

لازم به ذکر است، منطقه آزاد بانه-‌مریوان یکی از ۷ منطقه آزاد جدیدی است که ابتدای امسال توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ و دولت موظف به راه‌اندازی آن شد.

این ۷منطقه آزاد جدید در استان‌های گلستان (اینچه‌برون)، ایلام (مهران)، اردبیل (اردبیل)، سیستان و بلوچستان (سیستان)، کردستان (بانه-‌مریوان)، بوشهر (بوشهر)، کرمانشاه (قصر‌شیرین) قرار دارند.