مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد:

افتتاح ۱۱۷میلیارد تومان پروژه در منطقه آزاد چابهار در هفته دولت

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: همزمان با هفته دولت ۱۵پروژه با ۱۱۷میلیارد تومان اعتبار در سطح این منطقه افتتاح و زمینه اشتغال ۳۷۱نفر فراهم شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، عبدالرحیم کردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر پروژه‌های یاد شده که در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند، بیش از ۲۰پروژه مختلف عمرانی، آموزشی، برق، گردشگری، بهداشتی، ورزشی و اشتغال‌زایی با اعتباری حدود ۹۷۵میلیارد تومان در حال انجام است.

وی بیان کرد: زیرساخت‌های منطقه آزادچابهار در سال‌های اخیر با به سرانجام رسیدن پروژه‌های مختلف و تعریف پروژه‌های جدید در حال اجرا است.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی فرودگاه بین‌المللی، ورزشگاه کریکت، ساخت ۱۳مدرسه و انجام طرح‌های بزرگ و کوچک، نشان از توجه دولت به این منطقه آزاد است و به زودی شاهد تحول و توسعه این منطقه خواهیم بود.

کردی گفت: طرح‌های بزرگ پتروشیمی و فولاد در حال فعالیت هستند و تکمیل این پروژه‌ها به اشتغال و توسعه چابهار کمک می‌کند و علاوه بر این، صادرات محصولات تولیدی این دو بخش را شاهد خواهیم بود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از حضور استاندار سیستان و بلوچستان در منطقه آزاد و همراهی و همگامی مردم و مسئولان در توسعه منطقه قدردانی کرد و افزود: پس از افزایش محدوده منطقه آزاد چابهار از ۱۴هزار هکتار به ۸۲هزار هکتار و الحاق بنادر شهید بهشتی وکلانتری و مرز ریمدان، توسعه و شتاب آبادانی این منطقه سرعت خواهد گرفت.